Ero sivun ”Malline:Ohjelmointikieli” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
p fix |
p evaluointitapa |
||
| Rivi 11: | Rivi 11: | ||
|{{#if: {{{tyypitys|}}} |'''Tyypitys''' |}} | |{{#if: {{{tyypitys|}}} |'''Tyypitys''' |}} | ||
|{{#if: {{{tyypitys|}}} |{{{tyypitys}}} |}} | |{{#if: {{{tyypitys|}}} |{{{tyypitys}}} |}} | ||
|- style="vertical-align: top;" | |||
|{{#if: {{{evaluointitapa|}}} |'''Evaluointitapa''' |}} | |||
|{{#if: {{{evaluointitapa|}}} |{{{evaluointitapa}}} |}} | |||
|- style="vertical-align: top;" | |- style="vertical-align: top;" | ||
|{{#if: {{{suoritusmalli|}}} |'''Suoritusmalli''' |}} | |{{#if: {{{suoritusmalli|}}} |'''Suoritusmalli''' |}} | ||
| Rivi 62: | Rivi 65: | ||
| paradigma = paradigma | | paradigma = paradigma | ||
| tyypitys = tyypitys | | tyypitys = tyypitys | ||
| evaluointitapa = innokas | |||
| suoritusmalli = suoritusmalli | | suoritusmalli = suoritusmalli | ||
| muistinhallinta = muistinhallinta | | muistinhallinta = muistinhallinta | ||
| tekijä | | tekijä = alkuperäinen taho, joka loi ohjelman | ||
| kehittäjä | | kehittäjä = mahdolliset nykyiset kehittäjät | ||
| moottori | | moottori = [[Blender Game Engine]] | ||
| ensijulkaisu | | ensijulkaisu = alkuperäinen julkaisu pvm | ||
| vakaaversio | | vakaaversio = vakaa versio | ||
| vakaapvm | | vakaapvm = vakaan version julkaisu pvm | ||
| kehitysversio | | kehitysversio = kehitysversio | ||
| kehityspvm | | kehityspvm = kehitysversion julkaisu pvm | ||
| ohjelmoitu | | ohjelmoitu = [[Assembly]], [[C]] | ||
| käyttöliittymä = teksti/[[Qt]]/[[GTK]]/www | | käyttöliittymä = teksti/[[Qt]]/[[GTK]]/www | ||
| tyyppi | | tyyppi = Ohjelman tyyppi, esim. toimisto-ohjelmisto | ||
| lisenssi | | lisenssi = [[ohjelman lisenssi]] | ||
| kotisivu | | kotisivu = [https://www.sivu.org/ sivu.org] | ||
| lähdekoodi | | lähdekoodi = [https://lähdekoodi.io/käyttaja/projekti lähdekoodi.io/käyttaja/projekti] | ||
}} | }} | ||
| Rivi 89: | Rivi 93: | ||
| paradigma = | | paradigma = | ||
| tyypitys = | | tyypitys = | ||
| evaluointitapa = | |||
| suoritusmalli = | | suoritusmalli = | ||
| muistinhallinta = | | muistinhallinta = | ||
Versio 24. maaliskuuta 2022 kello 18.59
| nimi | |
|---|---|
| kielen logo | |
| Paradigma | paradigma |
| Tyypitys | tyypitys |
| Evaluointitapa | innokas |
| Suoritusmalli | suoritusmalli |
| Muistinhallinta | muistinhallinta |
| Tekijä(t) | alkuperäinen taho, joka loi ohjelman |
| Kehittäjä(t) | mahdolliset nykyiset kehittäjät |
| Moottori | Blender Game Engine |
| Ensijulkaisu | alkuperäinen julkaisu pvm |
| Vakaa versio | vakaa versio / vakaan version julkaisu pvm |
| Kehitysversio | kehitysversio / kehitysversion julkaisu pvm |
| Ohjelmoitu | Assembly, C |
| Käyttöliittymä | teksti/Qt/GTK/www |
| Tyyppi | Ohjelman tyyppi, esim. toimisto-ohjelmisto |
| Lisenssi | ohjelman lisenssi |
| Kotisivu | sivu.org |
| Lähdekoodi | lähdekoodi.io/käyttaja/projekti |
Käyttö
Lisää artikkelin alkuun seuraava teksti:
{{Ohjelmointikieli
| nimi =
| logo =
| paradigma =
| tyypitys =
| evaluointitapa =
| suoritusmalli =
| muistinhallinta =
| tekijä =
| kehittäjä =
| moottori =
| ensijulkaisu =
| vakaaversio =
| vakaapvm =
| kehitysversio =
| kehityspvm =
| ohjelmoitu =
| käyttöliittymä =
| tyyppi =
| lisenssi =
| kotisivu =
| lähdekoodi =
}}
Kohtia voi jättää myös tyhjäksi. Lisätietoja löytyy sivulta Linux.fi:Merkitsemiskäytäntöjä/Ohjelmointikieli.