Malline:Ohjelmointikieli
ohjelmointikielen nimi | |
---|---|
ohjelmointikielen logo | |
Paradigma | proseduaalinen, funktionaalinen, oliopohjainen |
Tyypitys | heikko, dynaaminen |
Evaluointitapa | innokas |
Suoritusmalli | käännettävä, tulkattava |
Muistinhallinta | manuaalinen, automaattinen |
Tekijä(t) | alkuperäinen taho, joka loi ohjelman |
Kehittäjä(t) | mahdolliset nykyiset kehittäjät |
Moottori | Blender Game Engine |
Ensijulkaisu | versio / alkuperäinen julkaisu pvm |
Vakaa versio | vakaa versio / vakaan version julkaisu pvm |
Kehitysversio | kehitysversio / kehitysversion julkaisu pvm |
Ohjelmoitu | Assembly, C |
Käyttöliittymä | teksti/Qt/GTK/www |
Tyyppi | Ohjelman tyyppi, esim. toimisto-ohjelmisto |
Lisenssi | ohjelman lisenssi |
Kotisivu | sivu.org |
Lähdekoodi | lähdekoodi.io/käyttaja/projekti |
Käyttö[muokkaa]
Lisää artikkelin alkuun seuraava teksti:
{{Ohjelmointikieli | nimi = | logo = | paradigma = | tyypitys = | evaluointitapa = | suoritusmalli = | muistinhallinta = | tekijä = | kehittäjä = | moottori = | ensijulkaisu = | vakaaversio = | vakaapvm = | kehitysversio = | kehityspvm = | ohjelmoitu = | käyttöliittymä = | tyyppi = | lisenssi = | kotisivu = | lähdekoodi = }}
Kohtia voi jättää myös tyhjäksi. Lisätietoja löytyy sivulta Linux.fi:Merkitsemiskäytäntöjä/Ohjelmointikieli.