Ero sivun ”Malline:Pelinteko” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
p (Banshee 3D) |
p (Corona) |
||
Rivi 7: | Rivi 7: | ||
| style="text-align:center" | '''2D-pelimoottorit''' | | style="text-align:center" | '''2D-pelimoottorit''' | ||
|- | |- | ||
| style ="font-size:90%; text-align:center" | [[Fife]] | [[Löve]] | | style ="font-size:90%; text-align:center" | [[Corona]] | [[Fife]] | [[Löve]] | ||
|- | |- | ||
| style="text-align:center" | '''2D-karttamuokkaimet''' | | style="text-align:center" | '''2D-karttamuokkaimet''' |
Versio 16. tammikuuta 2019 kello 02.08
Peliohjelmointiin liittyvät artikkelit |
Peliohjelmointi Linuxilla | Musiikinteko Linuxilla | Kuvankäsittely | Mallinnus | Lokalisointi |
2D-pelimoottorit |
Corona | Fife | Löve |
2D-karttamuokkaimet |
Tiled |
Avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottorit |
Banshee 3D | Crystal Space | Irrlicht Engine | ioquake3 | jMonkeyEngine | Lightfeather 3D | OGRE | Panda3D | Serious | Castle Game Engine | QFusion | Grit engine | Godot Engine |
Suljetun lähdekoodin 3D-pelimoottorit |
Axis Game Factory | CryEngine | Unity3D | Unreal Engine |