Ero sivun ”Malline:Pelinteko” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
pEi muokkausyhteenvetoa |
pEi muokkausyhteenvetoa |
||
Rivi 16: | Rivi 16: | ||
|- align = left | |- align = left | ||
! style="font-size:90%; background:#17b0b4; color:#ffffff;" | '''Suljetut 3D-pelimoottorit''' | ! style="font-size:90%; background:#17b0b4; color:#ffffff;" | '''Suljetut 3D-pelimoottorit''' | ||
| style="font-size:90%; | [[Axis Game Factory]] | [[CryEngine]] | [[Unity3D]] | [[Unreal Engine]] | | style="font-size:90%; | [[Axis Game Factory]] | [[CryEngine]] | [[Source]] | [[Unity3D]] | [[Unreal Engine]] | ||
|} | |} | ||
<noinclude> | <noinclude> |
Versio 19. maaliskuuta 2021 kello 11.13
Peliohjelmointiin liittyvät artikkelit | |
Yleiset | Peliohjelmointi Linuxilla | Musiikki ja äänet | Kuvankäsittely | Mallinnus | Lokalisointi |
---|---|
2D-pelimoottorit | Corona | Defold | Fife | LÖVE |
2D-karttamuokkaimet | Tiled |
Avoimet 3D-pelimoottorit | Banshee 3D | Crystal Space | Castle Game Engine | DarkPlaces | Defold | Godot Engine | Grit engine | Irrlicht Engine | id Tech (Quake) | ioquake3 | jMonkeyEngine | Lightfeather 3D | OGRE | Panda3D | Serious | QFusion |
Suljetut 3D-pelimoottorit | Axis Game Factory | CryEngine | Source | Unity3D | Unreal Engine |
Mallineesta
Tämä malline esittelee peliohjelmointiin liittyviä artikkeleita ja ohjelmia.
Käyttö
Lisää artikkelin loppuun: {{Pelinteko}}