Ero sivun ”Malline:Pelinteko” versioiden välillä

Kohteesta Linux.fi
Siirry navigaatioon Siirry hakuun
(Pelikehitys mallineen muunnos ehdostus)
p (Mallineesta ja käyttö)
Rivi 20: Rivi 20:
 
| style="font-size:90%; background:#a9ebe5; color:#ffffff;text-align:center;" colspan = 2 |   
 
| style="font-size:90%; background:#a9ebe5; color:#ffffff;text-align:center;" colspan = 2 |   
 
|}
 
|}
 +
<noinclude>
  
 +
==Mallineesta==
 +
Tämä malline esittelee pelien teossa tarvittavia ohjelmia.
 +
 +
==Käyttö==
 +
Lisää artikkelin loppuun: <tt><nowiki>{{Pelinteko}}</nowiki></tt>
 
<noinclude>[[Luokka:Mallineet|{{PAGENAME}}]][[Luokka:Artikkelisarjamallineet|{{PAGENAME}}]]</noinclude><includeonly>[[Luokka:Pelikehitys]]</includeonly>
 
<noinclude>[[Luokka:Mallineet|{{PAGENAME}}]][[Luokka:Artikkelisarjamallineet|{{PAGENAME}}]]</noinclude><includeonly>[[Luokka:Pelikehitys]]</includeonly>

Versio 16. elokuuta 2019 kello 21.02

v  k  m
GameProgramming.png Peliohjelmointiin liittyvät artikkelit
 Yleiset  Peliohjelmointi Linuxilla | Musiikki | Kuvankäsittely | Mallinnus | Lokalisointi
 2D-pelimoottorit  Corona | Fife | Löve
 2D-karttamuokkaimet  Tiled
 Avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottorit  Banshee 3D | Crystal Space | Irrlicht Engine | ioquake3 | jMonkeyEngine | Lightfeather 3D | OGRE | Panda3D | Serious | Castle Game Engine | QFusion | Grit engine | Godot Engine
 Suljetun lähdekoodin 3D-pelimoottorit  Axis Game Factory | CryEngine | Unity3D | Unreal Engine
  


Mallineesta

Tämä malline esittelee pelien teossa tarvittavia ohjelmia.

Käyttö

Lisää artikkelin loppuun: {{Pelinteko}}