Sivun historia
14. heinäkuuta 2016
Lahtis
→Millainen on Linux peliohjelmoijan näkökulmasta?
p+15
Lahtis
→Millainen on Linux peliohjelmoijan näkökulmasta?
p+17
11. heinäkuuta 2016
Lahtis
→Java
p+8
Lahtis
→Millainen on Linux peliohjelmoijan näkökulmasta?
p+3
Lahtis
→Millainen on Linux peliohjelmoijan näkökulmasta?
p+128
Lahtis
ei muokkausyhteenvetoa
p+46
Lahtis
→Python ja Lua
p+86
Lahtis
→Java
p+1
Lahtis
→Java
p+44
Lahtis
kuva
p+122
Lahtis
Java pelikirjastoja
p+452
11. maaliskuuta 2016
13. syyskuuta 2015
37.219.212.163
→Kaksiulotteisia pelimoottoreita
+57
37.219.212.163
→Fysiikkamoottorit ja kirjastot
+144
12. syyskuuta 2015
27. elokuuta 2015
26. elokuuta 2015
20. elokuuta 2015
Oselotti
→Kaupalliset ohjelmistot: Otetaan PHP-koodit pois linkistä
−185
Lahtis
→Kaupalliset ohjelmistot
p+45
19. elokuuta 2015
1. kesäkuuta 2014
213.216.244.213
aakkosjärjestys ja siivous
−30
213.216.244.213
linkki löytyy artikkelista.
−28
213.216.244.213
OpenGL
+18
213.216.244.213
jmonkeyengine
+113
213.216.244.213
fix
−4
213.216.244.213
fix
−4
213.216.244.213
LLC:n
+5
213.216.244.213
→Kaupalliset ohjelmistot
−10
213.216.244.213
→Kaupalliset ohjelmistot
+186
19. helmikuuta 2014
3. helmikuuta 2014
Lahtis
Englanninkielistä peliohjelmointi kirjallisuutta
p+666
213.216.244.213
C++ , SDL ja openGL omatoiminen opiskelu
+211
2. helmikuuta 2014
28. tammikuuta 2014
6. tammikuuta 2014
4. tammikuuta 2014
2. joulukuuta 2013
30. marraskuuta 2013
Lahtis
→Millainen on Linux peliohjelmoijan näkökulmasta?
p+23
Lahtis
→Millainen on Linux peliohjelmoijan näkökulmasta?
p+23
Lahtis
pientä päivitystä.
p+655
28. marraskuuta 2013
Lahtis
→Kaupalliset ohjelmistot
p+55
Lahtis
→Kaupalliset ohjelmistot
p+33
Lahtis
→Sivu on työn alla
p+23
Lahtis
→Kolmiulotteisia pelimoottoreita
p+3
Lahtis
fix
p+120