Sivun historia
31. maaliskuuta 2022
27. maaliskuuta 2022
6. joulukuuta 2020
Lahtis
viilausta
p−82
Lahtis
→Kaksiulotteisia pelimoottoreita
p+54
Lahtis
→Millainen on Linux peliohjelmoijan näkökulmasta?
p+150
Lahtis
→Pelisuunnittelu
p+1 269
29. marraskuuta 2020
16. marraskuuta 2020
18. huhtikuuta 2020
11. huhtikuuta 2020
30. lokakuuta 2019
17. lokakuuta 2019
Lahtis
ei muokkausyhteenvetoa
p+4
Lahtis
→Ja kaupallisia ohjelmistoja
p−2
Lahtis
jäsentelyä
p+2
Lahtis
→Grafiikka ja tekstuurit
p−127
Lahtis
siirto
p+144
Lahtis
→Millainen on Linux peliohjelmoijan näkökulmasta?
p−1
Lahtis
→Millainen on Linux peliohjelmoijan näkökulmasta?
p+22
Lahtis
Material maker
p+137
3. elokuuta 2019
2. elokuuta 2019
Lahtis
→Kaupalliset ohjelmistot
p+13
Lahtis
→Mikä on 2D-peli?
pLahtis
siirto ja muokkaus
p+86
Lahtis
→Kaksiulotteisia pelinkehitystyökaluja
p−110
Lahtis
→Kaksiulotteisia pelinkehitystyökaluja
p−23
Lahtis
→Kaksiulotteisia pelinkehitystyökaluja
p+64
Lahtis
→Kaksiulotteisia pelinkehitystyökaluja
p+69
18. tammikuuta 2019
17. tammikuuta 2019
Lahtis
→Millainen on Linux peliohjelmoijan näkökulmasta?
p−1
Lahtis
fix
p+47
Lahtis
pientä viilailua
p+99
Lahtis
fixailua
p−205
Lahtis
mallinnus ja grafiikka
p+1 001
16. tammikuuta 2019
27. tammikuuta 2018
19. joulukuuta 2017
Lahtis
→Kaksiulotteisia pelinkehitystyökaluja
p−2
Lahtis
→Kaksiulotteisia pelinkehitystyökaluja
p+48
Lahtis
→Kolmiulotteisia pelimoottoreita
pLahtis
→Mikä on 2D-peli?
p+20
Lahtis
→Mikä on 2D-peli?
p−2
Lahtis
→Mikä on 2D-peli?
p+109
Lahtis
→Python ja Lua
p−1
Lahtis
→Millainen on Linux peliohjelmoijan näkökulmasta?
p+4
Lahtis
→Millainen on Linux peliohjelmoijan näkökulmasta?
p+43