Ero sivun ”Castle Game Engine” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
pEi muokkausyhteenvetoa |
p (fix) |
||
Rivi 8: | Rivi 8: | ||
}} | }} | ||
'''Castle Game Engine''' on avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottori. Pelimoottoria voidaan käyttää [[FreePascal]] ja [[Lazarus]] ohjelmissa. Pelimoottori tukee Linux, Windows, Mac OS ja Android käyttöjärjestelmiä.Pelimoottori hyödyntää [[OpenGL]]-kirjastoa. Castle pelimoottori soveltuu mm. käytettäväksi FPS ja RPG peleissä. Tuettuna on mm X3D ISO standardoitu 3D-tiedostoformaatti. | '''Castle Game Engine''' on avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottori. Pelimoottoria voidaan käyttää [[FreePascal]] ja [[Lazarus]] ohjelmissa. Pelimoottori tukee Linux, Windows, Mac OS ja Android käyttöjärjestelmiä. Pelimoottori hyödyntää [[OpenGL]]-kirjastoa. Castle pelimoottori soveltuu mm. käytettäväksi FPS ja RPG peleissä. Tuettuna on mm X3D ISO standardoitu 3D-tiedostoformaatti. | ||
Versio 27. helmikuuta 2017 kello 12.17
Castle Game Engine | |
---|---|
Käyttöliittymä | FreePascal |
Lisenssi | LGPL, GPL |
Kotisivu | http://castle-engine.sourceforge.net |
Castle Game Engine on avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottori. Pelimoottoria voidaan käyttää FreePascal ja Lazarus ohjelmissa. Pelimoottori tukee Linux, Windows, Mac OS ja Android käyttöjärjestelmiä. Pelimoottori hyödyntää OpenGL-kirjastoa. Castle pelimoottori soveltuu mm. käytettäväksi FPS ja RPG peleissä. Tuettuna on mm X3D ISO standardoitu 3D-tiedostoformaatti.
Pelimoottoria käyttäviä pelejä
Aiheesta muualla
- Castle Game Engine:n suomenkieliset wikisivut
- Casle:n FB-sivu