Ero sivun ”ArmorLab” versioiden välillä
Rivi 27: | Rivi 27: | ||
== Asennus lähdekoodeista == | == Asennus lähdekoodeista == | ||
Ohjelman asennus lähdekoodeista tapahtuu | Ohjelman asennus lähdekoodeista tapahtuu komentorivi käskyllä. | ||
[[git]] clone --recursive https://github.com/armory3d/armorlab | [[git]] clone --recursive https://github.com/armory3d/armorlab | ||
[[cd]] armorlab | [[cd]] armorlab | ||
Rivi 34: | Rivi 34: | ||
[[curl]] -C - -O https://github.com/armory3d/armorlab_models/releases/download/2021.6/models.zip | [[curl]] -C - -O https://github.com/armory3d/armorlab_models/releases/download/2021.6/models.zip | ||
Pura ''models.zip'' zip- muotoinen paketti ''Assets/models'' kansioon. Seuraavalla käskyllä. | Pura ''models.zip'' zip- muotoinen paketti ''Assets/models'' kansioon. Seuraavalla komentorivi käskyllä. | ||
[[unzip]] models.zip -d Assets/models/ | [[unzip]] models.zip -d Assets/models/ | ||
Nykyinen versio 14. maaliskuuta 2022 kello 13.01
ArmorLab | |
---|---|
Tekijä(t) | Lubos Lenco |
Kehitysversio | 0.1dev |
Ohjelmoitu | Haxe, Node.js JavaScript |
Lisenssi | zlib/libpng-lisenssi |
Kotisivu | armorlab.org |
Lähdekoodi | github.com/armory3d/armorlab |
ArmorLab on tekoälyavusteinen ohjelmisto, joka luo tekstuureja. Se luo PBR-materiaaleja vetämällä ja pudottamalla valokuvia. Poimi valokuvasta pohjaväri, korkeus, normaalikartta, peittävyys ja karheus tekstuurit käyttämällä esivalmennettua syvää neuroverkkoa. Työskentele nopeasti ja käytä solmuja kätevästi tuhoutumattomassa ympäristössä. Rakenna solmujen kuvaajia, jotta voit käsitellä valokuvaeriä automaattisesti. Käytä laatoitussolmua muuttaaksesi valokuvasi saumattomiksi tekstuureiksi.
Ray Tracing kehityksessä - materiaalien luominen näkymäikkunassa todellisen valosimulaation avulla. Kokeelliset versiot, joissa on polkukohtainen näkymäikkunarenderöinti Direct3D12:lla ja Vulkan]illa, ovat nyt saatavilla. ArmorLabissa käytetään omaa 3D-renderöintimoottoria parhaan käyttökokemuksen saavuttamiseksi.
Inpaint-solmun avulla voit täyttää tekstuurin yksityiskohtia tai poistaa kuvasta ei-toivottuja osia maalaamalla maskin.
ArmorLab toimii Windowsissa, Linuxissa, macOS:ssä ja Androidissa, myös iPadOS-tuki on kehitteillä. Työpöydällä ArmorLab on sovellus, jota ei tarvitse asentaa ja joka käynnistyy lähes välittömästi. Paranna mitä tahansa ohjelmiston osaa liitännäisten avulla.
Asennus lähdekoodeista[muokkaa]
Ohjelman asennus lähdekoodeista tapahtuu komentorivi käskyllä.
git clone --recursive https://github.com/armory3d/armorlab cd armorlab
Lataa models.zip muotoinen paketti esimerkiksi curl avulla.
curl -C - -O https://github.com/armory3d/armorlab_models/releases/download/2021.6/models.zip
Pura models.zip zip- muotoinen paketti Assets/models kansioon. Seuraavalla komentorivi käskyllä.
unzip models.zip -d Assets/models/
Käännä paketti
node armorcore/make -g opengl cd armorcore Kinc/make -g opengl --compiler clang --compile cd Deployment strip ArmorLab ./ArmorLab ../../build/krom