Ero sivun ”O3DE” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
(Päivitys) |
pEi muokkausyhteenvetoa |
||
Rivi 10: | Rivi 10: | ||
| vakaaversio = 21.11 | | vakaaversio = 21.11 | ||
| vakaapvm = 2. joulukuuta 2021 | | vakaapvm = 2. joulukuuta 2021 | ||
| kehitysversio = | | kehitysversio = 2111.2 | ||
| kehityspvm = | | kehityspvm = 27. tammikuuta 2022 | ||
| ohjelmoitu = [[C++]], [[Python]], [[Lua]] | | ohjelmoitu = [[C++]], [[Python]], [[Lua]] | ||
| käyttöliittymä = [[QT]] | | käyttöliittymä = [[QT]] |
Versio 2. huhtikuuta 2022 kello 13.55
O3DE | |
---|---|
Tekijä(t) | Linux Foundation |
Kehittäjä(t) | Open 3D Foundation |
Vakaa versio | 21.11 / 2. joulukuuta 2021 |
Kehitysversio | 2111.2 / 27. tammikuuta 2022 |
Ohjelmoitu | C++, Python, Lua |
Käyttöliittymä | QT |
Tyyppi | 3D-pelimoottori |
Lisenssi | Apache 2.0 |
Kotisivu | o3de.org |
Lähdekoodi | github.com/o3de/o3de/ |
Open 3D Engine eli O3DE on modulaarinen, avoimen lähdekoodin, monialustainen 3D-pelimoottori, joka on suunniteltu toimimaan AAA-peleistä lähtien elokuvateatterilaatuisiin 3D-maailmoihin ja korkealaatuisiin simulaatioihin. Pelimoottori ei sisällä mitään maksuja tai kaupallisia velvoitteita.
Pelimoottori on päivitetty versio Amazonin Lumberyardista, jonka on kehittänyt Amazon CryEnginen lähdekoodin pohjalta.
Asennus
Ohjelman kotisivulta löytyy paketti Debian pohjaisille jakeluille.